vineri, 26 februarie 2016

Capcane pentru șoferi! Podul de pe strada Izvorului care traversează pârâul Moşnei a ajuns plin de gropi


A costat 1,1 milioane de lei şi a rezistat mai puţin de un an şi jumătate! La ambele intrări ale podului reabilitat în vara anului 2014 au apărut gropi, iar plasa de sârmă se află la suprafaţă, constituind un real pericol pentru pneurile autoturismelor. Reprezentanţii Primăriei Mediaş susţin că au luat legătura cu firma care a realizat podul aflat încă în garanţie, iar aceasta va remedia în viitorul apropiat toate defecţiunile apărute.


Autor: Alex PÎNTEA

Podul de pe strada Izvorului, cu un singur sens, a fost deschis circulaţiei acum un an și jumătate, după un proces de reabilitare care a costat peste un milion de lei, bani plătiţi de la bugetul local. Deja, acesta ascunde veritabile capcane pentru şoferi, în gropile apărute ieşind la suprafaţă plasa de sârmă pusă de constructor. „Maşinile mai mici încă mai pot ocoli gropile apărute, cele ceva mai mari nu au cum. Intră cu roţile direct în ele. Din ce se vede, stratul de asfalt turnat este foarte subţire, iar sub acesta e o plasă de sârmă. Şi-au bătut joc de lucrare, asta e părerea mea. Nu e normal ca în aşa puţin timp să ajungă să arate aşa“, se plânge un medieşean care locuieşte pe strada respectivă.

Lucrare în garanţie 

Reprezentanţii municipalităţii spun că lucrarea de la podul peste pârâul Moşnei este în garanţie. De asemenea, firma care a realizat această investiţie a fost sezizată şi este obligată să remedieze defecţiunile apărute. „Problema apărută la podul de peste pârâul Moșnei din zona străzii Izvorului este cunoscută de către Direcția Tehnică din cadrul Primăriei Mediaş. Lucrarea se află în garanție, iar constructorul a fost sesizat cu privire la situația  apărută, iar acesta o va remedia în cel mai scurt timp posibil“, a dat asigurări Ioana Făgădar, purtătoarea de cuvânt a Primăriei.

Garantat 50 de ani

Podul de pe strada Izvorului a fost mult timp închis pentru ample lucrări de reabilitare şi redat circulaţiei în luna august 2014. Circulaţia pe pod se face alternativ, în condiţiile în care zona nu a permis ca el să fie construit cu două benzi. La momentul respectiv, reprezentanţii municipalităţii promiteau că noul pod va putea fi folosit pentru o perioadă de cel puţin cinci decenii, iar problema circulaţiei prin această zonă a fost astfel rezolvată. „Datorită configuraţiei străzii şi a proprietăţilor care sunt aici în zonă, costurile erau foarte mari pentru demolări, iar în aceste condiţii am ales soluţia cu un singur sens, pe care să se circule alternative. Această investiție are o durată de viață de 50 de ani, garanția ei fiind de doi ani. Vom urmări în timp investiția, iar dacă vor fi probleme, vom solicita constructorului să le remedieze“, declara, la momentul respectiv, viceprimarul George Petrescu.