joi, 19 ianuarie 2023

Publicat la 1/19/2023 04:58:00 p.m. de

Primăria Târnava scoate la vânzare 2 imobile degradate

Comuna Târnava caută soluții pentru dezvoltarea localității prin punerea în valoare a imobilelor aflate în diferite stadii de degradare. Prin scoaterea la vânzare a celor aflate în proprietatea unității administrativ teritoriale, își completează veniturile la buget și deschide totodată calea spre reabilitarea caselor.
 

Primăria Târnava a anunțat zilele trecute licitație publică pentru vânzarea imobilului teren cu construcție de pe strada Libertății, nr. 24. Cei interesați trebuie să achite taxa de participare la licitație de 200 lei și o garanție de participare de 2.000 de euro. Licitația va avea loc luni 6 februarie, la sediul Primăriei.  

U.A.T. COMUNA TÂRNAVA, cu sediul în Localitatea Târnava, strada 1 Decembrie, nr. 5, Județul Sibiu, având datele de contact: email: ghiseulunic@primariatirnava.ro, telefon: 0269806781, fax: 0269806781, CIF 4406029, având Contul IBAN RO70BTRLRONCRT0147994401 deschis la Trezoreria Mediaș, persoana de contact Varga Bianca – Alina, organizează în data de 06.02.2023, la ora 10.00, la sediul Primăriei Comunei Târnava, precizat mai sus, licitație publică pentru vânzarea a unui imobil teren cu construcție, proprietatea privată a Comunei Târnava, situat administrativ în Loc. Târnava, Str. Libertății nr. 24, înscris în C.F. Nr. 100053 Târnava, teren în suprafață de 993 mp, nr. cadastral 100053 de sub A1 și construcții cadastral 100053-C2 de sub A.1.2.
Informațiile privind organizarea și desfășurarea licitației pot fi obținute de la sediul Primăriei Târnava, cu datele de contact de mai sus, de unde poate fi achiziționată și documentația de licitație, în perioada 16.01.2023 - 03.02.2023.
Taxa de participare la licitație este de 200 lei, preț în care intră și achiziționarea documentației de licitație, iar garanția de participare la licitație este echivalentul în lei, la cursul BNR din ziua plății, a sumei de  2.000 euro, ambele sunt valabile oricâte ședințe de licitații se vor organiza și se vor achita la caseria Primăriei Târnava sau cu ordin de plata în contul acesteia deschis la trezorerie.
Cererea de înscriere la licitație și celelelte documente, elaborate și prezentate conform caietului de sarcini, vor fi depuse la sediul Primăriei Târnava până cel târziu în data de 03.02.2023, ora  12.00.
În cazul în care la licitație nu participă cel puțin doi ofertanți a căror ofertă să fie conformă privind condițiile de participare la licitație, sau în cazul în care sunt două sau mai multe oferte cu același nivel maxim al prețului vânzării, licitația se va relua după șapte zile calendaristice, la ora 10.00, la sediul Primăriei Târnava.“, a transmis Primăria Târnava.
 
Tot Primăria Târnava mai scoate la vânzare prin licitație publică a imobilului de pe strada 1 Decembrie, nr. 72.

 
U.A.T. COMUNA TÂRNAVA,  cu sediul în Localitatea Târnava, strada 1 Decembrie, nr.5, Județul Sibiu, având datele de contact: email: ghiseulunic@primariatirnava.ro, telefon: 0269806781, fax: 0269806781, CIF 4406029, având Contul IBAN RO70BTRLRONCRT0147994401 deschis la Trezoreria Mediaș, persoana de contact Varga Bianca – Alina, organizează în data de 06.02.2023, la ora 12.00, la sediul Primăriei Comunei Târnava, precizat mai sus, licitație publică pentru vânzarea a unui imobil teren cu construcție, proprietatea privată a Comunei Târnava, situat administrativ în Loc. Târnava, Str. 1 Decembrie nr. 72, înscris în C.F. Nr. 101301 Târnava, teren în suprafață de 462 mp, nr. cadastral 101301, nr. top.48/1 de sub A1 și construcții cadastral 101301-C1, nr. top.48 de sub A.1.1.
Informațiile privind organizarea și desfășurarea licitației pot fi obținute de la sediul Primăriei Târnava, cu datele de contact de mai sus, de unde poate fi achiziționată și documentația de licitație, în perioada 16.01.2023 - 03.02.2023.
Taxa de participare la licitație este de 200 lei, preț în care intră și achiziționarea documentației de licitație, iar garanția de participare la licitație este echivalentul în lei, la cursul BNR din ziua plății, a sumei de  1.800 euro, ambele sunt valabile oricâte ședințe de licitații se vor organiza și se vor achita la caseria Primăriei Târnava sau cu ordin de plata în contul acesteia deschis la trezorerie.
Cererea de înscriere la licitație și celelelte documente, elaborate și prezentate conform caietului de sarcini, vor fi depuse la sediul Primăriei Târnava până cel târziu în data de  03.02.2023, ora  12.00.
În cazul în care la licitație nu participă cel puțin doi ofertanți a căror ofertă să fie conformă privind condițiile de participare la licitație, sau în cazul în care sunt două sau mai multe oferte cu același nivel maxim al prețului vânzării, licitația se va relua după șapte zile calendaristice, la ora 12.00, la sediul Primăriei Târnava.“, a transmis Primăria Târnava.
    Trimite prin e-mail