joi, 15 mai 2014

Cu pisica neagră în campanie

Sediul Detaşamentului de Pompieri Mediaş şi-a deschis porţile pentru toţi cei care au dorit să se familiarizeze cu specificul profesiei, dar şi să vadă tehnica de intervenţie cu care echipajele serviciilor profesioniste participă la misiunile de salvare.

Evenimentul s-a desfăşurat în toate unităţile de pompieri din ţară sub genericul „Ziua informării preventive“, o acţiune derulată de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă. Toate activităţile informativ-educative s-au desfăşurat cu sprijinul E.ON România, sub sloganul „Preveniţi ghinionul“, având ca logo o pisică neagră. „Marţi, 13 mai, în intervalul orar 10.00-13.00, sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă «Căpitan Dumitru Croitoru» al judeţului Sibiu şi subunităţile din Mediaş, Agnita şi Miercurea Sibiului şi-au deschis porţile pentru toţi cei interesaţi. Acţiunile derulate au urmărit conştientizarea cetăţenilor asupra pericolelor la care se pot expune în cazul nerespectării măsurilor şi regulilor de comportare specifice tipurilor de situaţii de urgenţă“, a precizat locotenentul Bianca Săbău, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă. În aceeaşi zi, cadrele inspectoratului au desfăşurat în unităţi de învăţământ de pe raza municipiului Sibiu, oraşului Avrig și comunelor Cârţa şi Bruiu activităţi de informare preventivă în scopul popularizării în rândul elevilor a semnificaţiei „Zilei Informării Preventive“. (A. P.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea pentru conţinutul mesajului vă aparţine. Comentariile care conţin expresii vulgare, injurioase, incită la ură, violenţă sau nerespectarea legii nu vor fi acceptate.