luni, 13 mai 2013

Publicat la 5/13/2013 05:27:00 p.m. de Anonim

Caravana aniversară „Ambient - 20 de ani” ajunge la Mediaş

Ambient aniversează, anul acesta, două decenii de activitate. Compania a ales să sărbătorească alături de toţi partenerii care au contribuit la succesul ei. Aşa s-a născut caravana „Ambient - 20 de ani”. Miercuri, medieşenii sunt aşteptaţi la o petrecere câmpenească organizată în centrul comercial de pe Şoseaua Sibiului nr. 55. Ambient este o companie 100% românească înfiinţată în anul 1993.


Autor: Alex PÎNTEA

Pe 15 mai, Ambient va sărbători 20 de ani de activitate alături de medieşeni, în oraşul unde are cea mai mare cotă de piaţă: 80 la sută. „Caravana aniversară ajunge în Mediaş, unul dintre oraşele dragi companiei Ambient. Pentru a sărbători cum se cuvine acest eveniment, Ambient a pregătit pentru prietenii săi medieşeni momente speciale cu demonstraţii practice ale partenerilor, concursuri interactive, muzică bună şi preparate tradiţionale”, au dezvăluit organizatorii. În cadrul sărbătorii vor fi premiaţi şi câştigătorii a două dintre cele 20 de renovări oferite cadou de către Ambient. Ei vor primi cecuri în valoare de 2.000 de lei.

Alături de medieşeni

Echipa Ambient a pregătit o serie de 28 de evenimente în 12 oraşe, din care nouă concerte ale trupei Voltaj, şapte reprezentaţii ale Teatrului Naţional „Radu Stanca” din Sibiu şi 12 petreceri organizate în centrele comerciale Ambient. „Anul acesta este unul foarte important pentru Ambient: este anul în care aniversăm două decenii de activitate de succes în România. Succesul nostru este şi succesul partenerilor, furnizorilor, clienţilor şi echipelor noastre şi tocmai din acest motiv, am considerat de cuviinţă să organizăm această caravană care să ne permită să ne întâlnim cu ei, să le mulţumim pentru sprijin şi să petrecem împreună. Ajungem în Mediaş şi sperăm să ne întâlnim cu cât mai mulţi dintre locuitorii acestui oraş atât de drag nouă”, a mărturisit Ioan Ciolan, directorul general al Ambient.

Tur prin ţară

Caravana aniversară „Ambient - 20 de ani” a trecut până acum prin oraşele Sibiu, Cluj-Napoca, Sighişoara, Târgu Mureş, Gheorghieni, Baia Mare şi Bistriţa. Evenimentul se desfăşoară în perioada aprilie-mai şi se pregăteşte să plece spre Alba-Iulia, apoi către celelalte oraşe în care funcţionează magazinele reţelei.

1.600 de angajaţi

Ana Ogneriu,
manager retail Ambient Mediaş
Ambient este o companie 100% românească înfiinţată în anul 1993, a cărei principală activitate este comercializarea materialelor de construcţii, finisaje şi amenajări interioare. Evoluţia lanţului de centre comerciale a început imediat după deschiderea în 2002 a primului magazin de tip Do It Yourself din România, la Sibiu. În prezent, reţeaua Ambient este reprezentată de 12 centre comerciale şi 15 depozite de materiale de construcţie şi platforme logistice, situate în principal în zona Transilvaniei, în oraşele: Alba-Iulia, Braşov, Gheorghieni, Târgu Mureş, Baia-Mare, Cluj-Napoca, Mediaş, Sighişoara, Bistriţa, Deva, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Satu-Mare, Sighet şi Bucureşti. Echipa Ambient este formată din 1.600 de persoane, coordonate de la sediul central din Sibiu. În oraşele de influenţă, Ambient estimează cota de piaţă la o medie de 35%. „Aniversarea a două decenii de existenţă Ambient pentru mine înseamnă o echipă matură, siguranţă şi stabilitate”, explică Ana Ogneriu, manager retail Ambient Mediaş.

Pe termen lung

Principiul aplicat cu consecvenţă în aceste două decenii şi care stă la baza afacerii Ambient este stabilirea de parteneriate pe termen lung şi construirea sentimentului de încredere în relaţiile cu toţi colaboratorii săi. „Familia Ambient a crescut constant, iar noi, dar şi prietenii noştri, am căpătat încredere în ceea ce facem. Nu întâmplător acest cuvânt este foarte important pentru noi. Este foarte greu să inspiri încredere partenerilor şi foarte uşor să o pierzi. Din această cauză, dorim să construim încredere urmând constant valorile noastre în toate aspectele afacerii Ambient”, a precizat managerul companiei. Creşterea cu 47% a cifrei de afaceri cumulate pe ultimii doi ani se datorează relaţiilor trainice stabilite cu cei peste 3.000 de constructori, 170.000 de clienţi posesori de Card Bonus, peste 11.000 de meşteri afiliaţi, precum şi datorită unei oferte de mai bine de 40.000 de produse de la cei 700 de furnizori parteneri. Luând în calcul stagnarea pieţei de profil şi faptul că această creştere s-a realizat fără extinderea reţelei de centre comerciale, realizarea este cu atât mai spectaculoasă.

Ambient Total

Anual, peste trei milioane de persoane trec pragul centrelor Ambient. Compania oferă acestora servicii specializate de calitate, agenţi dedicaţi, beneficii comerciale, preţuri competitive şi soluţii integrate pentru proiectele de construcţie sau de renovare. De-a lungul timpului, Ambient a dezvoltat un concept integrat de business, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru cei persoane juridice, motiv pentru care sunt acoperite cu succes ambele segmente. Ambient este singura companie de pe piaţa de profil care poate oferi un program de complexitatea programului Ambient Total, prin care familiile care doresc să construiască sau să renoveze au un agent dedicat pe toată perioada proiectului, discount garantat şi recomandări de meşteri şi soluţii. De la lansarea programului şi până în prezent, peste 100.000 de familii şi-au construit locuinţele cu Programul Ambient Total.  

Trend ascendent

Dacă anul 2012 a adus o creştere de 14% a cifrei de afaceri în lei, pe o piaţă încercată de criza creditărilor de locuinţe şi de o întârziere a creşterii economice, şi pentru 2013 Ambient are planuri ambiţioase: să menţină tendinţa ascendentă, consolidându-şi în acelaşi timp poziţia deja obţinută în top 5 retaileri de bricolaj. Pentru a atinge acest obiectiv, Ambient a identificat două direcţii majore de acţiune: vânzarea asistată (prin intermediul unei forţe de vânzări stabile formată din agenţi dedicaţi clienţilor „business to business” şi Ambient Total) şi soluţiile sale integrate pentru toate segmentele de clienţi. „Am investit şi vom investi în continuare în showroom-uri care să ajute clientul să îşi vizualizeze proiectul înainte de implementare. Casa Demonstrativă, Galeria cu Idei, Showroom-ul de Instalaţii, Showroom-ul de Mobilă - toate sunt soluţii integrate şi specializate, pentru o consiliere de calitate a clienţilor”, a mai adăugat Ciolan.
    Trimite prin e-mail