Contoarele
de branșament ale proprietarilor din condominiile din Mediaș, care au optat
pentru soluția tehnică de măsurare separată a consumului de apă la nivel de
apartament, vor fi înlocuite în perioada următoare cu contoare digitale, cu
transmitere la distanță a datelor. În
prima fază, montarea contoarelor digitale va începe în cartierul Vitrometan, pe
strada Blajului.
Una dintre componentele contractului, aflat în derulare, ATM-CL-01 „Reabilitare și extindere rețele de apă și de canalizare, conducte de aducțiune și gospodărie de apă în Municipiul Mediaș” din cadrul „Proiect regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în regiunile Mediaș, Agnita și Dumbrăveni, județul Sibiu – Etapa II”, este reprezentată de operațiunea de înlocuire a 8.500 de contoare de branșament, care în prezent deservesc clienții din oraș, cu contoare digitale, care permit transmisia la distanță a datelor.
Operațiunea de înlocuire a contoarelor clasice de branșament, precum și operațiunea de montare contoare digitale se va face etapizat, în baza unui program de execuție stabilit de comun acord împreună cu antreprenorul, care va derula efectiv lucrările, S.C. GEIGER TRANSILVANIA S.R.L. . Echipele care vor derula operațiunea vor avea un program de lucru de luni până sâmbătă, între orele 08.00 – 17.00. Având în vedere că este vorba despre o operațiune care se va derula de multe ori pe domeniul privat, în spații comune ale proprietarilor, facem precizarea că personalul antreprenorului se va legitima și va purta echipament de lucru cu însemnele firmei.
Totodată, subliniem faptul că înlocuirea vechiului contor cu unul digital nu implică niciun fel de costuri pentru clienți, operațiunea fiind suportată în totalitate de către operatorul regional S.C. Apa Târnavei Mari S.A., prin proiectul cu finanțare europeană derulat la nivel regional. Clientul nu are niciun fel de obligație de plată. În cazul lucrărilor pe domeniul privat, facem apel la înțelegerea clienților, pe care îi rugăm să fie cooperanți și să ne acorde sprijin pe durata operațiunii. Pentru a ne semnala diferite situații cu caracter deosebit, sau pentru a solicita informații, clarificări sau pentru a verifica prezența echipelor de lucru în teren, vă recomandăm să contactați Reprezentantul Antreprenorului, Răzvan Popescu la numărul de telefon 0748503388.
Lucrările vor crea un anume grad de disconfort, de aceea ne cerem scuze și vă mulțumim pentru înțelegere, asigurându-vă că toate lucrările sunt realizate în beneficiul comunității noastre. În cazul întreruperilor furnizării apei, ca urmare a lucrărilor programate pentru înlocuirea / montarea contoarelor de branșament, clienții din zonele afectate vor fi anunțați cu cel puțin 24 ore înainte, prin publicarea de anunțuri pe website-ul www.apatarnavei.ro și pagina de Facebook a companiei, cât și în presa locală. Cu toate acestea, apariția unor avarii pe rețeaua publică de alimentare cu apă nu poate fi prevăzută și este însoțită, de regulă, de întreruperea imediată a furnizării apei. În consecință, în astfel de situații, anunțarea întreruperii furnizării apei este ulterioară sistării efective a alimentării cu apă.
Compania APA TÂRNAVEI MARI face eforturi susținute pentru a anunța și remedia cât mai operativ avariile, în scopul informării utilizatorilor asupra zonei afectate și orei estimate pentru reluarea serviciului, la parametri normali.