marți, 21 aprilie 2020

Publicat la 4/21/2020 01:33:00 p.m. de

Plata online a facturilor, la Apa Târnavei Mari


Compania Apa Târnavei Mari s-a alăturat marilor furnizori de servicii de la nivel național, prin introducerea unui nou serviciu pentru clienți: plata online a facturilor. Accesarea se face simplu, prin intermediul unui portal implementat pe pagina de internet www.apatarnavei.ro


De pe computer, laptop sau telefon

Compania Apa Târnavei Mari le oferă clienților, începând de vineri, 17.04.2020, o modalitate simplă, modernă și sigură pentru vizualizarea facturilor și plata online cu un card bancar direct de pe computerul de acasă, laptop sau telefon.
Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții pot intra pe site-ul companiei, unde apasă butonul „Cont client”, prin intermediul căruia deschid aplicația pentru plăți și vizualizarea facturilor. Urmează câțiva pași simpli pentru crearea unui Cont de client. Pentru acesta este nevoie de o adresă de e-mail validă, de codul de client și numărul de contract de pe factură. Odată cu activarea contului, clientul are acces la vizualizarea facturilor și poate face plata online de acasă, în condiții de siguranță și securitate, informează Compania Apa Târnavei Mari.

„Unul dintre obiectivele noastre pentru anul 2020 era să le oferim clienților serviciul de plată online a facturilor. Ținând cont de situația specială pe care o traversăm cu toții și de măsurile legate de distanțarea socială, am urgentat implementarea acestui portal online, pentru prima parte a anului. Ne-am dorit să le oferim clienților, cât mai repede, posibilitatea de a plăti facturile la apă, într-un mod cât mai confortabil, de acasă și de a beneficia și de celelalte servicii asociate contului de client. Ne bucurăm că am venit în întâmpinarea nevoilor clienților din aria de operare și am adus un plus în ceea ce privește serviciile pe care le oferim”, a declarat directorul general al companiei Apa Târnavei Mari, Ioan Munteanu.
 Istoricul consumurilor

Pe lângă realizarea plății electronice, prin card bancar, aplicația le permite clienților să-și vizualizeze istoricul consumurilor, sumele achitate sau datorate, să transmită autocitirea indexulului și să solicite informații despre plăți sau facturi, prin intermediul formularului „Contact”. În plus, clienții pot solicita transmiterea facturilor exclusiv pe adresa de e-mail. Deocamdată, secțiunea de transmitere index se testează și va fi funcțională în perioada imediat următoare. Până la intrarea în funcțiune a acestei opțiuni, clienții pot folosi pentru transmiterea autocitirii indexului modalitățile în care ne-au transmis aceste date anterior, respectiv: telefonic, pe e-mail sau pe formularul de pe site-ul companiei.

    Trimite prin e-mail