vineri, 15 februarie 2013

Publicat la 2/15/2013 06:09:00 p.m. de Redacţie

Dublă aniversare Passpartout-Eximtur

Passpartout, franciza Eximtur în Mediaş, are 15 ani de activitate. Agenţia de turism le-a pregătit o surpriză medieşenilor.


Autor: Alex PÎNTEA

În anul 2011, agenţia Passpartout din Mediaş şi Eximtur au decis să îşi unească forţele şi au marcat un prim pas în dezvoltarea reţelei de agenţii francizate Eximtur. Astfel, ea şi-a consolidat poziţia în topul agenţiilor de turism de pe piaţa locală. Anul 2013 a adus pentru cei doi parteneri o dublă aniversare. „Într-adevăr, Passpartout a aniversat 15 de ani de activitate, iar Eximtur, 20 de ani. La dubla aniversare, activând sub identitatea brandului Eximtur, franciza din Mediaş dublează avantajele pentru clienţii săi pe piaţa turistică locală”, anunţă Adela Posea, managerul francizei Eximtur Mediaş.

Cadouri pentru clienţi

Pentru a sărbători aşa cum se cuvine dubla aniversare, agenţia le-a pregătit medieşenilor o surpriză. Astfel, primele zece persoane care au trecut pragul agenţiei Eximtur Mediaş, luni, între orele 13-14, şi au răspuns corect la întrebarea „Câţi ani împlineşte Passpartout?“ au câştigat automat un ghid de călătorie National Geographic.

Respect şi încredere

Agenţia Eximtur Mediaş are ca scop declarat acela de a oferi clienţilor săi atât produse turistice, cât şi servicii de călătorie complete şi complexe. Totodată, exigenţa în ceea ce priveşte siguranţa şi confortul călătoriilor reprezintă o condiţie îndeplinită obligatoriu de agenţie. „Misiunea Eximtur Mediaş este aceea de a deveni consultantul de călătorie numarul 1 al medieşenilor! Ne propunem să oferim clienţilor noştri produse turistice şi servicii de călătorie complete şi de înaltă calitate! Viziunea Eximtur este aceea de a dezvolta cea mai extinsă şi performantă reţea de agenţii din România, în măsură să asigure servicii standardizate, care să satisfacă cele mai exigente cerinţe în ceea ce priveşte siguranţa şi confortul călătoriilor cu scop de afaceri, personale sau turistice”, explică Adela Posea. Pentru agenţia Eximtur Mediaş, respectul faţă de clienţi este primordial. Echipa care lucrează aici mizează pe cunoştinţele dobândite în anii de activitate, dar şi pe parteneriatele încheiate la nivel naţional şi internaţional. 

Adela POSEA | manager franciză: „Valorile Eximtur sunt date în primul rând de respectul faţă de clienţii, angajaţii, partenerii şi colaboratorii noştri şi de desfăşurarea unei activităţi transparente, cu respectarea legislaţiei naţionale şi a Uniunii Europene! Echipa Eximtur, parteneriatele solide în ţară şi în străinătate şi know-how-ul dobândit în cei 20 ani de experienţă, asigură clienţilor noştri înalta calitate a serviciilor de călătorie, diversitatea destinaţiilor şi serviciilor oferite, siguranţa călătoriei şi un raport optim calitate - preţ pentru orice tip de serviciu.“

De două decenii

Compania Eximtur a fost fondată în anul 1993 la Cluj Napoca. De atunci, a cunoscut o dezvoltare continuă, extinzându-şi reţeaua de agenţii proprii în oraşe importante din ţară şi devenind una dintre cele mai importante companii de turism din România. În prezent, reţeaua Eximtur este formată din 25 de agenţii de călătorie, 14 agenţii proprii în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Arad, Oradea, Sibiu, Baia Mare, Suceava, Constanţa şi 11 agenţii francizate în oraşele: Mediaş, Bucureşti, Iaşi, Alba Iulia, Bistriţa, Tg. Mureş, Craiova, Galaţi, Braşov, Piteşti şi Brăila.



    Trimite prin e-mail