joi, 25 mai 2017

Construiește succesul: Aprov continuă să facă istorie la Mediaș



O gamă variată de produse de calitate, majoritatea fabricate în România, este disponibilă în noul magazin Aprov din centrul orașului. Noul concept Aprov se adresează clientului care dorește să fie respectat, informat, care dorește operativitate, o ambianță plăcută și mai ales prețuri corecte. „Dorim să aducem un suflu nou pe piața materialelor de construcții, oferind o gamă variată de produse, personal calificat, prețuri corecte și competitive“, spune Nicolae Nicon, directorul general al companiei Aprov S.A. Mediaș.



Pentru Mediaș, Aprov rezonează cu tradiția și forța unui brand consacrat, care în ultima perioadă a dovedit că poate să se reinventeze. „Aprov înseamnă stabilitate și încredere. Am reușit, de-a lungul timpului, să dezvoltăm parteneriate durabile cu colaboratorii noștri, dovedind că suntem un brand de tradiție pe piața locală, având o poveste frumoasă în spate. Activăm în domeniu de peste 25 ani. Pe termen mediu și lung, ne propunem să ajungem mai aproape de clienții din zonele limitrofe Mediașului, oferindu-le tot ceea ce au nevoie din domeniul construcțiilor, în localitățile lor. Momentan suntem prezenți cu magazine în localitățile Dârlos, Blăjel și Daneș și putem să-i deservim și în alte zone, oferindu-le transport gratuit. Ne dorim să creăm «magazine concept» pentru mediul rural cu personal din rândul localnicilor, care să poată răspunde oricând nevoilor comunității“, a precizat reprezentantul societății.


Mai aproape de medieșeni

În această primăvară, Aprov a deschis un nou magazin de materiale de construcții pe strada Virgil Madgearu, în vecinătatea pieței agroalimentare, lângă pasarela spre Gura Câmpului. Investiția a fost bine primită de medieșeni. „Am considerat că piața locală nu face față solicitărilor acestui segment de clienți. Astfel, am venit în întâmpinarea acestora prin deschiderea la începutul lunii martie a unui magazin dedicat acestora și nu numai. Acest nou magazin a fost conceput ca un «concept store». Am selectat o gamă variată de produse de calitate, multe fabricate în România, și ne-am gândit cum să creăm o atmosferă de cumpărături plăcută, în care clientul să fie servit cu promptitudine și profesionalism. Am încercat și credem noi că am și reușit să creăm un magazin cu un design atractiv, personal tânăr, amabil și bine pregătit din punct de vedere profesional, astfel încât să poată oferi cele mai eficiente soluții clienților noștri. Ne-am propus să comprimăm timpul și ne-am gândit că poți găsi totul într-un singur loc - mergem la piață și în apropiere, la aproximativ 150 de metri, găsim produse dedicate căminului nostru. Totul pentru a economisi timp și totul într-un loc - iar acest loc este chiar zona centrală a Mediașului. Investiția a fost una destul de mare și nu ne referim numai la construcția în sine și la amenajarea spațiului exterior, ci și la dotările magazinului de ordin tehnic, logistic. Feedback-ul primit din partea celor care ne-au călcat pragul a fost unul pozitiv. Ne-am creat astfel un portofoliu de clienți din rândul persoanelor fizice, aceștia făcându-ne cea mai bună reclamă, recomandându-ne la rândul lor rudelor, cunoștințelor. Dorim să le mulțumim pe această cale pentru fidelitate și să îi asigurăm că ne vom strădui să menținem același standard ca și până acum“, afirmă Nicon.


Totul pentru construcții

Gama de produse este una diversificată: învelitori - țiglă de beton, țiglă ceramică și țiglă metalică; instalații termice pe cupru, PPR și PEX-AL, sisteme complete de canalizare; instalații electrice; gresie și faianță; vopsele lavabile (mașini de colorat automate); tencuieli decorative, lacuri, emailuri; gama completă de adezivi, tencuieli, mortare; profile laminate, țevi, fier beton, panouri și plasă de gard; pavaje, borduri, piatră; zidărie - cărămidă, BCA, bolțari; sistem complet de gips carton; scule și unelte; material lemnos, OSB, lambriu, podea rășinoasă; hidroizolații; vată minerală, vată bazaltică, polistiren extrudat și expandat; gamă variată de silicoane; echipamente de protecție; produse de curățenie profesionale; îngrășăminte chimice și multe altele. Toate acestea, în condițiile în care Aprov colaborează cu branduri precum Cesal Oradea, Policolor, Wise Pavaje, Siniat, Metalicplas, Simcor Var, Macon, Bramac, Lindab, Tondach, Siceram, Valrom, Valplast, Somplast, Caparol, Temad, Aliaxis, Arcelor Mittal sau Kober.


Oferte speciale și promoții

Întrebat care sunt atuurile magazinului din Mediaș, Nicolae Nicon a amintit: corecta informare a consumatorului, promptitudine în a-l deservi, prețuri corecte, poziționare centrală, gamă variată și mai ales deschiderea către clienți. „Ascultăm cu atenție nevoile acestora și răspundem solicitărilor primite. Periodic venim în întâmpinarea lor cu promoții la produsele de sezon necesare diverselor lucrări de amenajare a căminului. Dorim să ținem o legătură strânsă cu clienții noștri, informându-i de aceste promoții prin afișarea de materiale publicitare în punctele cheie ale orașului și prin canalele media“, a mai menționat directorul general al societății Aprov.


De la români, pentru români

Prezența în sortiment a unui număr important de mărci autohtone este unul dintre motivele pentru care medieșenii aleg magazinul Aprov. „Dorim să contribuim cu puțin la dezvoltarea și promovarea României. Am înțeles că este foarte important să susținem piața internă. Economic vorbind, prin achiziția de produse fabricate în România menținem și creăm locuri de muncă pentru noi toți și, implicit, o viață mai bună. Credem în români și în rezultatul muncii lor. De aceea, ne orientăm în primul rând să oferim spre vânzare produse fabricate în România, acestea înglobând «know-how»-ul și inovația produselor din Vest. Așa cum trendul «eco» în industria alimentară a câștigat teren, iar oamenii au conștientizat beneficiile unui stil de viață sănătos, așa am dori să vedem într-un orizont apropiat că «fabricat în România» este cea mai bună soluție pentru noi, românii“, a subliniat reprezentantul companiei.


Împreună prin sport

Complexul Sportiv „Simona Olariu“ a găzduit, sâmbătă, 6 mai, prima ediție a Cupei Aprov la minifotbal, cu ocazia inaugurării magazinului. „Am ales acest mod informal, dinamic de a promova noul nostru magazin și am lansat o invitație la mișcare pe care clienții noștri au primit-o cu entuziasm. Ne-am dorit ca aceștia să ne cunoască mai bine, să ne împrietenim, pentru că prietenii sunt cei pe care te poți baza. Reprezentanți ai furnizorilor au fost prezenți la eveniment, oferind premii tuturor participanților. Am demonstrat, pe această cale, că nu suntem singuri pe acest drum, că există o legătură frumoasă între noi și furnizorii noștri, construită în timp, pe încredere și respect reciproc. Ne dorim să continuăm acest turneu și în anii următori“, a detaliat Nicolae Nicon. Turneul s-a dorit a fi o recompensă adusă de Aprov S.A. clienților și colaboratorilor săi. „Evenimentele locale sunt apreciate de comunitate, iar Aprov S.A. este un brand cunoscut și întotdeauna orientat către clienți, atent la nevoile comunității. Iată motive reale pentru care Lindab a decis să fie susținător al evenimentului fotbalistic. Însuși parteneriatul cu Aprov are astfel de baze solide“, a declarat Camelia Popescu, manager Marketing & Comunicare Lindab.


„Ne propunem să ne îmbunătățim continuu activitatea“

Monitorul de Mediaș: Cum se definește viziunea companiei pe care o conduceți? 
Nicolae Nicon: Noul concept Aprov se adresează clientului care dorește să fie respectat, informat, care dorește operativitate, un mediu plăcut și mai ales prețuri corecte.

Monitorul de Mediaș: De ce ați decis să abordați o nouă nișă, cea a clienților - persoane fizice, și cum v-ați gândit să veniți în întâmpinarea acestora? 
Nicolae Nicon: Aprov este foarte cunoscut companiilor din Mediaș, însă de când ne-am orientat spre domeniul materialelor de construcții am observat un interes mare din partea persoanelor fizice - delegați ai colaboratorilor, cunoscuți, persoane recomandate de aceștia. De aici a plecat dorința noastră de a-i servi cu operativitate - de a găsi totul într-un loc - pentru că timpul e cel mai mare dușman al vieții moderne. Astfel am pornit în anul 2015 cu schimbări - am ales politica pașilor mici - personalul a primit un suflu nou, un sistem informatic dedicat, iar la începutul anului 2016 ne-am pus pe construit. Am construit special pentru ei un magazin cu totul nou, modern, unde găsesc o gamă largă de produse de calitate din domeniul construcțiilor și finisajelor, oferte speciale și consultanță de specialitate.

Monitorul de Mediaș: Ca reprezentant al mediului de afaceri, considerați că economia românească este pe drumul cel bun? Ce vă doriți pentru viitor? 
Nicolae Nicon: Vedem de mai mulți ani că trendul nu s-a schimbat, însă suntem optimiști că lucrurile vor evolua în bine.
Pentru viitor, ne dorim să ne consolidăm poziția în piață, să creăm locuri de muncă atractive, să fim cunoscuți și să ne îmbunătățim continuu activitatea.