vineri, 13 ianuarie 2017

Gata pentru Mediaș 750! Iată brandul prin care se va promova orașul în materialele destinate turiștilor



Primăria Mediaș a găzduit, la începutul acestei săptămâni, o prezentare a identității vizuale a aniversării celor 750 ani de atestare documentară.

Practic, s-a dorit crearea unui brand al orașului cu tot ceea ce presupune el, în care s-a ținut cont de faptul că Mediașul înseamnă, printre altele, pionierii gazului metan, istoria vinului din zonă, personalitatea lui Hermann Oberth, dar și conviețuirea între cele trei etnii, români, sași și maghiari. Prezentarea identității vizuale a aniversării Mediaș - 750 ani de atestare documentară a fost realizată de o firmă din Sibiu. Aceasta a avut ca și sursă de inspirație modelul brandurilor orașelor New York și Amsterdam, însă a ținut cont, în egală măsură, de particularitățile municipiului de pe Târnava Mare. Sigla „Mediaș 750” va fi folosită pentru toate materialele promoționale care se vor realiza anul acesta, începând de la tricouri, șepci, mape, până la căni și pixuri. (A.P.)