vineri, 1 iulie 2016

Publicat la 7/01/2016 03:00:00 p.m. de Anonim

Roman impune schimbări la Piaţa Prim-Com


Primarul Gheorghe Roman a cerut administrației pieței să ia măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii.


Autor: Alex PÎNTEA

Astfel, organigrama pieței va fi redusă de la 24 posturi la 17, iar numărul aparatelor de aer condiționat din cele două hale va fi suplimentat. De asemenea, târgul de vechituri va fi reamenajat, iar în aceeași locație va funcționa, în zilele de sâmbătă, și un târg de mașini. Acestea sunt măsurile stabilite în urma unei întâlniri pe care primarul Gheorghe Roman a avut-o cu directorul general al societății Piața Prim-Com, Aurel Nechita, dar și cu o parte dintre medieșenii care se aflau în piață și comercianții care vând aici.

Termen de conformare

Edilii Mediașului, Gheorghe Roman și Christine Thellmann, au venit în piața agroalimentară pentru a vedea cum se desfășoară actul de comerţ. Totodată, aceştia au dorit să afle ce nemulțumiri există și ce anume se poate îmbunătăți. Noul primar a stat de vorbă și cu directorul pieței, Aurel Nechita, și a fost stabilit un termen pentru ca lucrurile să se schimbe în bine. „Am avut o întâlnire cu directorul de la piaţă şi ne-am dorit să aflăm de la comercianţi, de la oameni, ceea ce îşi doresc de la noi în privinţa pieţei. Am aflat de la domnul director că lucrurile ar putea să meargă şi mai bine, iar eu îl îndemn să ia toate măsurile care se impun pentru ca medieşenii să fie mulțumiţi de modul în care este administrată piaţa Mediaş. Aş vrea să nu mai aud că acolo se face speculă, aş vrea să văd că există climă în piaţă, aş vrea să văd cât mai mulţi oameni mulțumiţi de produsele pe care piaţa le pune la dispoziţia noastră, a tuturor. Domnul director va avea un termen pe care îl stabilim de comun acord”, a anunțat Roman.

Organigramă prea stufoasă

În perioada imediat următoare, societatea Piaţa Prim-Com va face reduceri de personal. În momentul de faţă, în organigrama acesteia figurează un număr de 24 de posturi, din care s-ar putea renunța la aproape o treime. „În urma unei şedinţe a administratorilor de pieţe din România la care am participat, am avut o întâlnire la Piaţa Obor din Bucureşti, cea mai mare piaţă din România, cu șefii acesteia. Printre altele, am întrebat și cum stau cu personalul, câţi angajaţi au. Mi s-a spus că au 21 de angajați. Noi, ca piață, într-un oraş mediu, am cam depăşit numărul de angajați. Momentan, avem 24 de angajați cu funcțiile de conducere cu tot și urmează ca, în cel mai scurt timp, să trecem la reorganizări de personal. Vrem să ajungem la 16-17 angajați”, a explicat Aurel Nechita, directorul general al societății Piaţa Prim-Com. 


Târgul de vechituri, reamenajat și extins

Un alt obiectiv pe termen scurt al conducerii societăţii vizează reamenajrea târgului de vechituri din cartierul Automecanica. În respectiva locaţie se doreşte crearea unor condiţii mai bune pentru persoanele care vin aici, în număr foarte mare, în fiecare zi de joi. De asemenea, există intenţia de a organiza tot acolo şi un târg de maşini. „Îmi doresc ca, pe viitor, în cel mai scurt timp posibil, să reamenajăm târgul de vechituri. Urmează ca într-o zi de sâmbătă, eventual, să organizăm şi un târg de maşini foarte necesar locuitorilor din Mediaş”, a mai menționat Nechita. 

Aer condiţionat în hale

O altă problemă care trebuie rezolvată în cel mai scurt timp se referă la numărul de aparate de aer condiţionat din cele două hale ale pieţei centrale. Acesta va fi suplimentat, astfel încât atât comercianţii, cât şi medieşenii care vin aici să îşi cumpere cele necesare să beneficieze de condiţii mai bune. „Pentru a avea un comerţ civilizat, este nevoie de îngăduinţă din partea noastră, să organizăm cât mai bine sistemele de aer condiţionat, astfel încât oamenii să poată comercializa produsele cât mai proaspete”, a precizat directorul Aurel Nechita.
    Trimite prin e-mail