sâmbătă, 26 martie 2016

Campanie de suflet: CLT Mediaș şi-a propus să le ofere sărbători mai fericite copiilor nevoiaşi


A început o nouă ediţie a campaniei umanitare „Hrăneşte un zâmbet“. Timp de aproximativ o lună, medieşenii sunt aşteptaţi să doneze în mai multe supermarketuri din oraş pentru copiii cu o situaţie materială precară. Beneficiarii vor primi câte un mic cadou format din produsele donate înaintea sărbătorilor pascale. 


Autor: Alex PÎNTEA

Consiliul Local al Tinerilor Mediaş desfăşoară, în perioada 17 martie - 18 aprilie, o nouă ediţie a campaniei umanitare de tradiție. În aceste zile, toţi medieşenii care doresc pot dona produse alimentare sau nealimentare pentru copiii care provin din familii defavorizate. Consiliul Local al Tinerilor alături de Primăria Mediaş organizează, în preajma sărbătorilor pascale, o campanie umanitară de întrajutorare sub genericul „Hrăneşte un zâmbet“.

Grup ţintă

Proiectul are drept scop sprijinirea copiilor cu rezultate bune la învăţătură, care provin din familii cu oportunităţi reduse. Concret, medieşenii care doresc pot dona alimente, jucării şi alte produse într-un spaţiu special amenajat în incinta supermarketurilor din municipiu. „În perioada 17 martie - 18 aprilie, Consiliul Local al Tinerilor, alături de Primăria municipiului Mediaş, desfăşoară campania umanitară «Hrăneşte un zâmbet». Scopul campaniei este ajutorarea elevilor care provin din familii sărace. Medieşenii care vor să se alăture campaniei noastre pot să doneze produse alimentare, jucării sau orice alte obiecte în spaţiile special amenajate în cadrul magazinelor partenere“, a explicat Silvia Sas, primarul tinerilor din Mediaş.

În supermarketuri

Ca şi în anii anteriori, mai multe magazine mari din oraş s-au alăturat campaniei iniţiate de Consiliul Local al Tinerilor. În incinta acestora se găsesc deja spaţii special amenajate pentru donaţii. Organizatorii campaniei umanitare îşi doresc ca numărul celor care se alătură campaniei să fie cât mai mare. „În cadrul campaniilor anterioare, am reuşit să ajutăm un număr mare de copii, iar acum sperăm să avem acelaşi succes si să reuşim să ajungem în casele celor care au nevoie de noi. Dacă fiecare dintre noi am dona măcar un produs, cu siguranţă nu ar mai fi copii trişti de Paşte. Până în momentul de față, am reușit să hrănim zâmbetele a aproximativ 3.000 de elevi cu o situație materială precară din Mediaș și satul aparținător Ighişul Nou“, mai spune Silvia Sas.

Tradiţie

Tinerii medieşeni continuă şi în acest an seria acţiunilor umanitare demarate în primăvara anului 2010, atunci când a fost organizată prima ediţie a campaniei „Hrăneşte un zâmbet“.  De atunci, de două ori pe an, înaintea sărbătorilor pascale şi a celor de Crăciun, CLT organizează această campanie.