duminică, 25 noiembrie 2012

Cum e să fii angajat la Kromberg & Schubert? ℗

„Trebuie să investeşti foarte mult timp ca să gândeşti o politică de motivare, de acordare de beneficii ce să mulţumească pe toată lumea şi să fie, în acelaşi timp, realistă”, susţine Sorina Crişan, managerul de Resurse Umane de la Kromberg & Schubert Mediaş.


Cum reuşeşte Kromberg & Schubert să fie cel mai mare angajator din zonă? Cum se păstrează şi gestionează o resursă umană atât de însemnată în aşa manieră încât toată lumea să fie mulţumită, să existe productivitate şi eficienţă maxime? Iată întrebările la care ne propunem să răspundem în acest articol. „Oamenii sunt foarte greu de gestionat şi, mai ales, de mulţumit. Când se lucrează în echipă, când îţi doreşti ca eficienţa acesteia să fie maximă trebuie să investeşti foarte mult timp ca să gândeşti o politică de motivare, de acordare de beneficii ce să mulţumească pe toată lumea şi să fie, în acelaşi timp, realistă”, ne-a declarat Sorina Crişan, managerul de Resurse Umane de la Kromberg & Schubert Mediaş.


Salarii decente şi prime pentru toţi

Salariul este un element important în politica de manageriere de personal. În primul rând, acesta este redefinit anual în funcție de factori precum evoluția pieții muncii și modificările intervenite în industria automotive. Este răsplătită fidelitatea în companie prin creșterea salariului în funcție de vechimea acumulată în Kromberg & Schubert. O primă consistentă este oferită fiecărui angajat ce împlinește 3, 6 sau 9 ani de activitate. Ajutoare sociale sunt acordate tuturor celor care au motive de sărbătoare sau de tristețe la ei în familie. Susținem angajații noștri cărora le moare o rudă de gradul unu sau li se naște un copil.  
Pentru muncitorii calificați în diferite domenii există o evaluare anuală, în urma căreia se stabilește pentru fiecare indirect în parte treapta de performanță pe care se situează. Analizând activitatea tuturor indirecţilor pe bază unor criterii obiective, i se stabileşte cât mai clar nivelul de performanţă şi salariul pe anul următor. Este un feedback realist şi foarte detaliat pe care angajatul îl primeşte de la şeful său. În urma acestuia, el ştie şi cum poate să-şi îmbunătăţească activitatea şi cum poate trece în anul următor la o treaptă superioară de performanţă.
La toate acestea se adaugă primele și bonusurile care sunt acordate oamenilor ce lucrează la Kromberg & Schubert Mediaș. Pe lângă primele de Crăciun, Paște sau concediu în funcție de proiectul pe care lucrează, angajații primesc lunar o primă de productivitate.

Servicii cu valoare adăugată

Grija permanentă față de angajat este o altă dimensiune avută de fiecare dată în vedere. Ea se observă încă de la intrare, prin condițiile deosebite de muncă, prin calitatea serviciilor puse la dispoziție, prin performanța echipamentelor și utilajelor cu care se lucrează. Orice problemă de ordin medical este eficient rezolvată la cabinetul medical din fabrică, unde o asistentă cu experiență este disponibilă non-stop. Continuă cu organizarea periodică de școlarizări și instruiri, cu implementarea unor proiecte care au ca scop dezvoltarea angajaților, a abilităților lor de conducere, comunicare, gestionare de situații limită. Cum este firesc, există și o latură mai puțin formală în ceea ce privește dezvoltarea personalului, fapt ce se vede în team building-urile organizate pentru șefi de echipă, traineri, personal TESA. Aici toți au ocazia de a se exprima liber, de a veni cu idei noi, de a dezbate problemele cu care se confruntă.  
Deși pare suficient, politica de personal de la Kromberg & Schubert este mult mai amplă. Tuturor angajaților li se oferă real posibilitatea de a promova intern, în funcție de abilitățile, cunoștințele și disponibilitatea lor. Orice idee de îmbunătățire adusă procesului de producție este plătită și răsplătită de către companie. Sunt aplicate anual chestionare de satisfacție la locul de muncă prin care se află gradul de mulțumire a angajatului față de diferite teme. În funcție de rezultate, se iau măsuri în anul următor.

Comunicare eficientă

În plus, în Kromberg & Schubert Mediaș comunicarea este excelentă la orice nivel și în orice direcție. Conducerea companiei informează periodic angajații despre status-ul companiei, despre evoluția ei viitoare. Anunțuri la poartă, în fabrică, date prin șefii de echipă și mai ales articole întregi în ziarul intern al companiei stau la baza acestei comunicări reale și apreciate de către toți angajații.

Oportunităţi de angajare

Nu am făcut decât să vă prezentăm foarte succint politica de resurse umane de la Kromberg & Schubert. Se știe că fac angajări în această perioadă și ne-am interesat pentru dvs, gândindu-ne că doriți să vi se răspundă la mai multe întrebări înainte de a vă decide să vă duceți într-o zi de luni sau de miercuri, la ora 9:00, la un interviu la Kromberg & Schubert Mediaș.

Experienţă şi inovaţie

Concernul Kromberg & Schubert şi-a început activitatea în 15 aprilie 1902, la Barmen (acum Wuppertal), când Paul Kromberg şi Schubert Ernst deschideau o fabrică de cabluri electrice izolate. Astăzi, concernul este prezent în 15 ţări de pe 4 continente. Important furnizor de cablaje electrice pentru industria auto,  Kromberg & Schubert asigură în prezent şi cabluri speciale în comunicaţii şi tehnologie a datelor, precum şi tehnologia de automatizare.
Kromberg & Schubert Mediaş face parte din concernul Kromberg & Schubert. Prezent în 27 de plant-uri răspândite pe patru continente ale lumii, concernul are în prezent în întreaga lume un număr aproximativ de 25.000 de angajaţi. 

Contact

SC Kromberg & Schubert România ME SRL
Şos. Sibiului nr. 186
551028 Mediaş, jud. Sibiu
Telefon: +40 (0)269 80 77 12
Fax: +40 (0)269 80 77 44
E-mail: KSRO-Me@kroschu.com
Web: www.kromberg-schubert.com